06 September 2012

Цэльны чорны вязаны купальнік / Crochet swimsuit

Апошні піск моды - вязаны купальнік! А тут яшчэ і цэльны, ды са стрэйчавых нітак - у носцы ён як сапраўдны, фабрычны. Эластычны, выдатна аблягае фігуру, на пляжы ў такім будзе немагчыма застацца незаўважанай!

 Вязала на заказ для сваёй знаёмай Юліі, яна на гэтым тыдні вярнулася з Чарнагорыі, для адпачынку ў гэтай краіне купальнік і прызначаўся. Я доўга не выкладывала яго тут, спадзявалася на фотакарткі пад пальмамі, але... на іх не хапіла часу ))) Але тое, што Юля выклікала фурор - то гэта адназначна! Да гэтага купальніку яшчэ прыкладаўся бонус - міценкі на нагу, але іх выкладу асобным постам.

Пад катам шмат фота з дэталямі.










19 comments:

  1. Очень красивый и сексуальный! И очень аккуратно связан!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякую! Я сапраўды вельмі-вельмі старалася )))

      Delete
  2. Секси-купальник! Очень классный. Аккуратная и отличная работа, Браво.

    ReplyDelete
  3. Какой класснючий!!! Наташ, браво!! Мастерски сделан!!

    ReplyDelete
  4. ну супер! Мне калісьці мама вязала, але тады стрэйчавых нітак не было, расцягнуўся адразу) Бліжэй да наступнага лета мо да Вас звярнуся))

    ReplyDelete
  5. мастерская работа!

    ReplyDelete
  6. шикарно!
    мастхев каждой пляжной красотки!

    ReplyDelete
  7. стильно, строго, очень красиво!

    ReplyDelete
  8. Отличная работа!!! Красивенный купальник!!!

    ReplyDelete
  9. Ну, кабеты, вы й напраўду - самыя-самыя... І рэч адметная, і выкананне добрае, і ўражанняў - куча й горбачка! Стылёвы купальнік!

    ReplyDelete
  10. Ой, колькі ж вы, дзяўчаткі, мне тут добрых слоў напісалі )))) Пакуль ў ад’ездзе была, столькі кампліментаў маёй працы тут пакінулі! Гэта так важна - адчуваць падтрымку калег - што мая хуткасць узрастае ў разы ))) Я толькі выкладваю рэдка... буду і над гэтым працаваць.

    ReplyDelete
  11. О так, що стрейчеві нитки -це важливий момент! Я завжди собі думала: і як такі купальники носять люди, вони ж мають розтягуватись? А виявилось, що стрейчеві нитки.
    +
    мені приємно було читати вашу білоруську мову :) Сподіваюсь, ви також зрозумієте і мій коментар :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. А як мне прыемна чуць ад краіны-суседкі, што беларуская мова выклікае станоўчыя эмоцыі!!! Украінскую разумею выдатна, толькі пісаць і казаць на ёй не маю зусім вопыту.

      Ніткі ALIZE Diva Stretch, 92 мікрафібры, 8 лайкры. І такія яны прыемныя і ў вязанні, і ў носцы!!! Матэрыял буудчага (на сённяшні дзень) - вельмі раю!

      Delete
  12. Я застыла ў захапленні!!!!Такая вытанчаная рэч!

    ReplyDelete
  13. Наталочка, ти така майстриня! Спочатку роздивлялася мітенки - такого ще ніде не бачила, суперово! А тут цілий купальний костюм відкрився! Просто чудо. Будемо знайомі, я Оля з України, місто Рівне. Хочу ще додати, що я захоплено читаю блог справжньої білоруски - як виявилося, все абсолютно зрозуміло, і я пишаюся тим, що ти шануєш і любиш свою мову!

    ReplyDelete