09 April 2012

Арганайзер для спіц і кручкоў / Knitting needle organizer

Нарэшце!!! Колькі стала парадку на працоўным месцы!!!

Шыццё - адна з нешматлікіх галін рукадзелля, у якой я слабачка. Строчку зрабіць - усё, на што я здатна. Мой 100-гадовы "Зінгер", што перайшоў мне ў спадчыну, часам нават выконвае свой прамы абавязак, акрамя як дапаўняць інтэр'ер :) - дапамагае мне ў маіх намаганнях. Толькі ён змог безпраблемна прастрачыць 8 слаёў джынса!!!


Я пачала рабіць арганайзер роўна год назад, вельмі доўга вымярала свае інструменты, падганяла памер кішэняў пад сябе. Самае цяжкае было - разабрацца з вокладкай. А выйшла ўсё само сабой - кішэнь з саміх джынсаў таксама не засталася пустой. Увесь матэрыял не новы - дала ім другое жыццё! Роздум пра экалогію :)

 




8 comments:

  1. Наташа, отличная работа! А почему ты не оставляла места для будущих поступлений крючков и спиц?

    ReplyDelete
  2. Наташа,очень интересный чехольчик!Молодчинка!!!Пусть следующие твои работы не затягиваются так надолго.

    ReplyDelete
  3. Супер!!! Классно получилось!

    ReplyDelete
  4. хорошенький, красивый и удобный! и такой стильный :)

    ReplyDelete
  5. Замечательно получилось! Кармашек так здорово вписался! Люблю, когда старые вещи получают вторую жизнь.

    ReplyDelete
  6. Дзякую-дзякую, дзяўчаткі!!!!

    Аня, там шмат кішэняў, у 3 рады, можа не добра праглядзеліся. А яшчэ старыя павыкідываюцца, зараз яны для массоўкі :)

    Люда, буду старацца! Мой блог мяне толькі падштурхоўвае да дзейнасці :)

    ReplyDelete
  7. Наталля, спасибо за участие в конкурсе!)

    ReplyDelete
  8. Почему-то я пропустила этот органайзер...
    А он получился замечательный: уютный, функциональный, компактный!

    ReplyDelete